Thomas Kraynik, fondatorul DDM, lansează Sales PRO – Masterclass-ul care te învață să vinzi

Peisajul afacerilor din România este în continuă schimbare, foarte multe domenii de business ajungând la maturitate. O piață cu afaceri mature este o piață în care concurența este din ce în ce mai mare, iar promovarea corectă devine un element vital.

Thomas Kraynik, fondatorul DDM, o companie inovativă de marketing ce a reușit să contureze importanța disrupției în procesul de promovare, anunță lansarea Sales PRO, destinată tuturor profesioniștilor care își doresc să se dezvolte.

Această inițiativă promite să redefinească modul în care profesioniștii în vânzări înțeleg și aplică tehnicile de vânzare, adaptându-se la toate schimbările care au loc în piață, din ce în ce mai rapid.

Cine este Thomas Kraynik?

Este un antreprenor român care în 2018 a făcut un salt îndrăzneț, fondând DDM, o companie cu un succes remarcabil. Cu experiența dobândită în peste 6 ani din cadrul unei corporații de top, Thomas a reușit să găsească soluții eficiente, nu doar pentru a participa pe piață, ci și pentru a o redefini.

Până acum, DDM a devenit una dintre companiile românești cu cea mai rapidă creștere din sectorul de marketing.

Viziunea lui Thomas este neclintită: să conteste status quo-ul și să perturbe gândirea convențională în business, educație și marketing. Succesul lui și al echipei sale din cadrul DDM este dat de rezultatele aduse pentru partenerii și clienții săi.

Contextul pieței

Tehnologiile moderne de marketing sunt din ce în ce mai complexe. Promovarea clasică începe să-și piardă din eficiență.

Acest lucru duce și la schimbări majore în comportamentul consumatorilor, care având acces la extrem de multe produse și informații, preferă să investească în branduri de încredere și produse cu caracteristici cât se poate de clare.

Thomas Kraynik:

Trăim într-o perioadă în care nu mai este suficient să ai un produs bun. Trebuie să știi să construiești o relație solidă cu clientul tău, bazată pe încredere și valoare reciprocă. Sales PRO Academy te învață cum să faci asta, în așa fel încât să poți genera un cashflow stabil. Am creat Sales Pro Academy pentru a oferi profesioniștilor din vânzări accesul la cele mai noi și eficiente metode de a atrage și păstra clienții. Este un program construit pe experiența și succesul echipei DDM, destinat să modeleze liderii de mâine în vânzări”

Ce Oferă Sales PRO?

Sales PRO Academy vine cu o serie de cursuri concepute pentru a dezvolta abilități moderne, de la analiza datelor la strategii personalizate de content. Cursurile sunt structurate astfel încât să ofere o înțelegere profundă a:

  • Brandingului si brand purpose. Cum să construiești și să comunici eficient valorile brandului tău.
  • Tehnici avansate de vânzări. Integrarea tehnologiei în strategiile de vânzare.
  • Analiza comportamentală a consumatorilor. Înțelegerea profundă a dinamicii pieței și adaptarea strategiilor de vânzare pentru a se potrivi cu nevoile și așteptările consumatorilor.

De-a lungul masterclass-ului Sales PRO, cei care se înscriu au acces la cursuri bine structurate, la coaching live, 1 on 1, în fiecare săptămână și la toată experiența echipei DDM.

Înscrieri și mai multe Informații

Pentru cei interesați să se înscrie la cursurile Sales PRO sau să afle mai multe informații, există o pagină dedicată, unde pot fi aflate toate informațiile relevante.

Locurile sunt limitate pentru a asigura o experiență de învățare intensivă și personalizată.